Julgran

2011-11-17 - 20:39:57
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Usch, det är sjukstuga här hemma. Johan har smittat mig med förkyldning så det blir inte så mycket gjort här. Gah, det är så tråkigt att vara sjuk och jag vill bli frisk för imorgon ska vi åka hem till Bollnäs. Johan åker dock hem på söndag men jag blir hemma hela veckan. :)

Jag tänkte egentligen bara visa våran fina gran som vi köpte förra veckan. Den är perfekt och ser ut som en riktig gran. Krukan är lite liten så vi får köpa en annan sen. Den kommer bli så fin när vi har klätt den :')
Åh vad jag längtar till julen!

Nu ska vi äta lite äppelpaj och sen ska jag spela sims.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback