Christmas and snow ♥

2011-12-17 - 14:32:22 | Allmänt | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

Så, efter ca 1000 år blev designen klar. Äntligen! Men det tar lite tid när man har en massa annat att stå i samtidigt.

ÅÅH, idag snöar det i Uppsala och jag är så glad. Älskar snö och julen. Nu väntar jag bara på att få åka hem till Bollnäs vilket jag gör på måndag. Då blir jag hemma i 1½ vecka och sen åker jag tillbaks till Uppsala och firar nyår och sen hem till Bollnäs igen.

Nu ska jag julbaka lite. Jag ska göra en julkorg till farmor och johans mamma i julklapp. Känns som att jag har tagit mig vatten över huvudet, men det blir nog bra.

Hörs!




3 December

2011-12-03 - 15:08:10 | Allmänt | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

Bygger om..