Favoriter

2011-09-12 - 17:26:41 | Film & Musik | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --

2 veckor kvar. 2 veckor.  3 veckor till Dexter.





andra september

2011-09-02 - 16:14:54 | Allmänt | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --
Var och shoppade igår. Skulle egentligen bara köpa hemorrojderkräm, men när jag väl kom in på apoteket så vågade jag inte. Det kändes pinsamt trots att reklamen vill att man ska bryta tystnaden. Jag har ju egentligen inte hemorrojder, men det sägs att krämen tar bort ringar under ögonen och stramar åt och det var det jag var ute efter. Jag får köpa det när jag har samlat mod.

Idag då? Sov till 12, åt frukost, skickade ut 10 mail till olika reklambyråer angående praktikplats.. har fått 0 svar...... Sen kom Toan hem och nyss kom Mattias hit. Om någon timme ska vi åka till Ikea igen för 10430 gången. Jag skulle kunna gå med ögonbindel igenom Uppsalas Ikea och ändå kunna säga vart vi befinner oss och vilka saker som står på hyllorna. Så jävla många gånger har vi varit där under det här året.

Nu ska jag dega i lillsoffan. mihi.



Älskar våran lilla fotohylla ovanför soffan. Först är det Johans Idoler, sen min idol och sen är det fågeln som Lina har gjort till mig.