Bilder från Rom

2012-04-19 - 14:49:00 | Resor | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --
Är hemma igen efter några underbara dagar i Rom. Vi har sett massor, gått massor och ätit mkt god mat.
Här kommer några få bilder från min mobil och instagram, resten av bilderna ligger på mammas kamera.















Åh, nu längtar jag tillbaks. Gillade verkligen Rom!

Italy, Rome

2012-04-11 - 10:16:00 | Allmänt | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --
Jäklar vad tiden går fort. Imorgon åker vi till Italien. Jag minns när vi bokade resan, då kändes det som en evighet tills vi skulle åka. Jag har varit såå lugn inför resan och har inte förberett ett skit. Det enda jag har gjort är att shoppat loss på apoteket.. (hypokondrikern inom mig tyckte det var viktigast) men inte mer än så.

SÅ, nu har jag idag på mig att köpa resväska, växla pengar, tvätta, göra en uppgift och lämna in, hålla reda på passet, packa, åka till apoteket igen och köpa earplanes så mina små öron slipper lock, ladda ipoden med musik och hundra andra saker som jag troligen kommer glömma.. vi får se vart det slutar nånstans.

MEN, det ska bli så kul att åka och det kommer bli så bra.

Nu är det dags att börja göra dagens sysslor så jag hinner bli klar.
*klem*

We can go brighter than the sun.

2012-04-10 - 22:25:00 | Film & Musik | Kommentarer (0)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --