fina fina helg

2012-02-28 - 18:05:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Har haft en riktigt mysig helg tillsammans med min fina kusin Josefine. Vi har varit på Ikea och shoppat, köpt hemorojder-salva som jag ska ha under ögonen, passade på nu när hon var här eftersom jag inte vågar gå in och köpa den själv. Men Josefine skrämde upp mig och sa att man kunde få grå starr om det råkar komma i ögat, så nu vågar jag knappt använda den. Sen var vi shoppat i Gränby, druckit vin och spelat spel.

Nu är det tomt och deppigt här hemma. Så blir det alltid efter att man har haft besök.


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Elin Axelsson. Jag ser ut som en röv på det där kortet!! Men jag förlåter dig, eftersom jag längtar efter dig apmycket :) Kram

2012-03-06 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback