Fredag

2012-01-20 - 14:55:19
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nu ska jag sätta igång med lite fredagsstädning här hemma. Tanken var att vi skulle sätta igång och städa när Johan kommer hem, men jag försöker övertala honom att han ska bjuda på charkmat och vin ikväll eftersom jag är luspank. Och om jag städar så kommer han antagligen känna att han är tvungen att bjuda mig på det. HA! Jag får lägga på lite hundögon på det och ett litet "snääällaaa".

Sen väntar jag på mail från min lärare. Ibland är dom är sjukt sega med att svara på mail. Det borde finnas en lärare som endast sitter och svarar på alla mail när man pluggar på distans, det skulle underlätta en hel del just nu. Mina poäng för terminen har inte kommit in där jag ska registrera mig och jag kan inte registrera mig utan dom och det känns lite jobbigt! eller lite, det känns jäkligt jobbigt.

Nej, nu ska jag städa.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vad skönt att du har dom gjorda! (Visst är man lättad efteråt?) Att man sedan får Godkänt är ju ett himla bra bevis på att det ändå gick bra.

Ja samma här, vill inte uppleva det något mer :P haha!



Det var då ingen fara, vet ju hur jag själv blir när det gäller sånt där. Skönt att ha någon att prata med. :)



Hoppas allt är bra.

Kram

2012-01-21 @ 10:11:38
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback