Sommarlov?

2012-06-05 - 11:37:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
NIX! skulle inte tro det va. Eller skolan är i princip slut eftersom jag och min fina grupp lämnade in sista delen av grupparbetet idag. Kändes lite ledsamt att säga hej då. Kändes som att det var farväl föralltid. Kan ju hoppas att vi hamnar i samma grupp igen ifall det blir fler grupparbeten nästa termin. :')

Och idag fick jag betyg på senaste uppgiften, en uppgift som gjorde att mina ögon blev helt förstörda i 2 dagar. Kändes som träningvärk i ögonen och inte konstigt eftersom jag satt och jobbade i flera timmar nära datorn utan rast. I alla fall, jag fick ett VG! och jag tror resten av gruppen också fick det och det var vi så värda.

Nu ska jag fira genom att åka och handla och sen ska jag spela sims.. resten av dagen............. åh.. glammiga liv!

Herå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback