Året var 2007

2012-09-21 - 17:13:00
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ah, nästan 4 månader sen sist nu. Men glömmer liksom bort att jag har en blogg som jag borde uppdatera för min egen skull. Gillar att kika tillbaks ibland. Likadant med min bilddagbok som numera heter Dayviews, där går jag in ca 1 gång per år och kollar på bilder från 2007!! Så jävla kul! Hoppas dom aldrig tar bort min lilla bilddagbok, skulle vara jobbigt att behöva spara ner alla jäkla bilder, speciellt den perioden (typ 1 år) då jag uppdaterade med nya bilder varje jävla dag. Fattar inte att jag orkade ha med mig kameran hela tiden och ta kort hela tiden!? Fast jag önskar att jag kunde ta lite mer bilder nu som jag kunde framkalla och sätta in i album. Numera ligger kameran på hyllan och dom enda bilderna som jag tar finns på mobilen. Såjävlatråkigt!
 
Bjussar därför på en BILDBOMB från 2007. Återkommer med 2008-2010.
Fy fan vad nostalgisk jag blev.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback